Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.09.2008 07:48 - Enjoy...
Автор: rinsewind Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1908 Коментари: 9 Гласове:
2

Последна промяна: 24.12.2008 21:06


Words like violence
Break the silence
Come crashing in
Into my little world
Painful to me
Pierce right through me
Can"t you understand
Oh my little girl

All I ever wanted
All I ever needed
Is here in my arms
Words are very unnecessary
They can only do harm

Vows are spoken
To be broken
Feelings are intense
Words are trivial
Pleasures remain
So does the pain
Words are meaningless
And forgettable

All I ever wanted
All I ever needed
Is here in my arms
Words are very unnecessary
They can only do harm

Enjoy the silence





Тагове:   Enjoy,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. basta - :)
23.09.2008 10:20
напоследък и на мен почна да ми се случва да оставам без думи и да срещам неща, които просто не мога да назова, думите не са достатъчно силни... и успях в пълнота да разбера посланието на тази песен...Enjoy the Silence!
поздрави!
цитирай
2. анонимен - People are people за теб:))
25.09.2008 09:03
People are people за теб:))
цитирай
3. анонимен - "Думите
05.10.2008 23:15
които с насилие чупят тишината" .. да... а какво ще кажете за Тишината, която като дебело валмо вълна затъква устата, тръпнеща да извика нещо мило, нещо искрено, нещо неповторимо?...
цитирай
4. basta - :)
06.10.2008 16:53
ами какво да кажем, лично аз смятам, че при това положение не бива да има тишина. просто в живота има различни ситуации-при някои ситуации е добре да има тишина, а при други-не. зависи от много неща-всичко е уникално и индивидуално.
цитирай
5. rinsewind - Мно-о-о-го ви моля-я-я! Въ...
07.10.2008 06:27
Мно-о-о-го ви моля-я-я!

Въобще нямам предвид слуховото възприятие за шум и тишина!!!

Иде реч за вътрешно безмълвие...
цитирай
6. basta - :)
07.10.2008 09:36
разбрах, че ако искам наистина да разбера нещо, например Истината, трябва да млъкна. не знам дали за това вътрешно безмълвие говориш.
хубав ден, приятелю!
цитирай
7. rinsewind - Не искам да ти "затворя уст...
08.10.2008 06:03
Не искам да ти "затворя устата",ако така си ме разбрала!
:))))))))))))))
Вътрешното безмълвие е особен термин,който е основен най-вече в източните езотерични школи.
Той е свързан с медитативното състояние и най-общо означава спиране на мислите и постоянния разговор в думи,който водим със себе си.
Привичното,повече или по-малко фиксирано,състояние на ума(себевъзприемане,характер,отношения към хората и света,вредни навици и т.н.)се поддържа от един нескончаем словесен преговор,който всеки човек си повтаря неосъзнато наум.

Ти беше писала за негативните и осакатяващи стереотипи,на които възрастните учат децата.Тези стереотипи продължават да се поддържат през целия живот на повечето индивиди дълго след като са престанали да действат възпитаващите фактори.Първоначално децата възприемат направо с доверие или отстъпвайки пред някакъв натиск,но по-късно силата на "шаблона" се поддържа от автоматичния омагьосан кръг на преповтаряне на наученото от вече порасналото "дете".

Този именно словесен преговор,който водим наум постоянно,ни прави социални същества с всички полжителни и отрицателни ефекти на обусловеното мислене.

Според източните учения,спирането на този непрекъснат "разговор със себе си"(постигане на вътрешна тишина) е единствения ефективен начин за коренни промени,в която и да е човешка личност.

Особено важна намирам тази техника по отношение на хората,при които по някакъв начин се е установил негативен,тежък и себеувреждащ мисловен стереотип.

Бих опитал да се изразя по-поетично:
За да чуеш тихия глас на Сърцето трябва да спреш непрекъснатата врява на Ума,която постоянно го заглушава.

Нека Силата бъде с теб!
цитирай
8. basta - :)))))))))))))))))))))
08.10.2008 13:02
никак не съм запозната с източните езотерични школи, дори не знам какво означава думата езотеричен...но това, което пишеш, е абсолютно достоверно, защото отговаря на действителността в мен. а явно и не само в мен.
не, всъщност не съм разбрала, че искаш да ми затвориш устата. точно това и аз разбирам, което казваш за Сърцето и ума: "ако искаш да чуеш тихия глас..."
Това е абсолютно вярно, но повечето хора (включително и аз доскоро) бягат точно от това: да послушат тихия глас...на Сърцето. а е така хубаво да можем да го чуваме. защото точно там е Животът, а всичко друго води до смърт.
теб те поздравявам, затова, че си ЖИВ!
.........
цитирай
9. basta - един бумеранг от мен, днес ...
21.01.2009 18:03
един бумеранг от мен, днес ми дойде съвсем спонтанно на сърце:)))

http://www.youtube.com/watch?v=qv5Hb07XH_Q

хареса ми и тази версия...но понеже нещо вече не се отваря оттук...можеш да си я пуснеш от моя блог:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rinsewind
Категория: Лични дневници
Прочетен: 83040
Постинги: 30
Коментари: 148
Гласове: 816
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930