Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2008 17:05 - Живот без болка
Автор: rinsewind Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2160 Коментари: 9 Гласове:
2

Последна промяна: 18.11.2008 06:38


"Живот без болка"... Имаше някакъв такъв рекламен лозунг...Та това си е чист морфинизъм...



Тагове:   болка,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. basta - май си прав, ез южуьл :)))))))))...
17.11.2008 17:52
май си прав, ез южуьл :))))))))))))))))))))
обикновено смятаме, че болката е лошо нещо. и то си е така. но болката може да роди нещо добро -всъщност зависи. защото болката може да роди слабост или сила. тези две неща. едното от тях е добро, другото, по презумпция, е зло. и това е така, на пръв поглед. но пък чрез познаване на слабостта, познаваме какво е силата. иначе няма как да стане-поне аз това открих в живота си.
и чрез преживяване на болката можем да открием нейния противовес. не знам с коя дума да го нарека. вероятно има повече от една дума...
а може и още да не е измислена дума за това, не знам.
харесва ми когато хората гледат на живота от "птичи поглед".
поздравявам те!
цитирай
2. troha - Живот без болка
20.11.2008 09:15
е нечовешки идеал...Но колко нечовешки идеали сме следвали, умирайки за тях.
цитирай
3. compassion - Болката преминава, но красотата остава.
20.11.2008 11:09
Голямото изкуство на живота е усещането, да чувстваш, че живееш даже в болка, нали тя е най-прекия път към мъдростта.
цитирай
4. rinsewind - Болката е свързана с изживяването ...
20.11.2008 12:30
Болката е свързана с изживяването на чувство на загуба...
Откъде би могла да дойде болката,ако не съществуваше изживяването за притежание....

"Под небето всеки вижда красотата като красота,
само защото има грозота.
Всеки познава доброто като добро,
само защото има зло.

Ето защо, да имаш и да нямаш възникват заедно.
Трудно и лесно се допълват.
Дълго и късо контрастират помежду си;
Високо и ниско зависят едно от друго;
Глас и звук са в хармония;
Задното следва предното.

Ето защо мъдрецът не прави нищо,
а само учи на мълчание.
Десетте хиляди неща се въздигат
и падат безспирно,
Създаваш, но не притежаваш,
Работиш, но без възнаграждение.
Свършената работа се забравя.
Затова остава вечна."

Лао Дзъ
цитирай
5. troha - Това тяло не е мое. И не ме боли.
20.11.2008 16:52
Този приятел не е мое притежание. И не ме боли от загубата. Нищо не е мое. Затова мога без болка да го загубя... Животът не е мой. Затова живея без болка...
Но кой от нас е постигнал тази липса на идентификация чрез материята? Аз лично съм срещала хора с частични постижения. Впрочем и аз ги имам. Но болката все още ме спохожда...
цитирай
6. rinsewind - troha
20.11.2008 17:02
Знаеш ли как се става шампион?

С вяра в крайния успех.
С вяра в себе си.
С дълги години ежедневни тренировки.

Всъщност,така се става какъвто си пожелаеш...
цитирай
7. troha - Знам.
20.11.2008 20:34
Но едно е да знаеш, друго е да можеш, а трето и четвърто е да искаш и да го направиш... Говоря по принцип, перефразирайки един Хайтов герой... Колкото до мен, аз съм на трасето, както се изразява един друг блогър. И вярвам. И тренирам.И желая.
цитирай
8. compassion - А той е бил роб...каква еволюция на мисълта...
20.11.2008 21:04
"First say to yourself what you would be; and then do what you have to do" (Epictetus )
цитирай
9. tini4 - До истинското в живота...
21.11.2008 05:48
... се стига понякога ( а може би, винаги), с цената на голяма болка!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rinsewind
Категория: Лични дневници
Прочетен: 82959
Постинги: 30
Коментари: 148
Гласове: 816
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031